Jak dokáže PlayStation 4 Pro vylepšit PlayStation VR hraní?
Digital Foundry testuje PSVR hry na nové konzoli.
Digital Foundry předem upozorňuje, že je třeba vzít v potaz, že jsme teprve na začátku existence PSVR a PS4 Pro, takže ani vývojáři ještě nemají takové rozpočty, které přijdou až s tím, jakmile bude mít více lidí obě zařízení. Přesto už nyní je patrné, že u některých titulů vypadá virtuální realita na PS4 Pro lépe.
Robinson: The Journey renderuje na PS4 Pro hru ve vyšším rozlišení a vzhledem k tomu, že na PSVR sledujete obraz velmi zblízka, čím vyšší rozlišení, tím lépe vnímáte obraz. Robinson má také lepší filtraci textur a vidíte více do dálky než na PS4.
Battlezone také zvýšil rozlišení, takže dostáváte pro každé oko supersamplovaných 960x1080 pixelů. V kokpitu je také zlepšeno dynamické osvětlení, které je na PS4 aktivováno pouze v animacích na základně. Na PS4 Pro i během hry.
Rigs také přidává na PS4 Pro lepší rozlišení a to je vše, ale pro PSVR je skutečně rozlišení zásadní, takže to vlastně stačí.