Jak do sebe v Hitman 3 všechno zapadne
Deníček o završení cesty.
Třetí díl simulátoru nájemného vraha máme brát jako takový závěrečný obsah, kde do sebe všechno z dřívějška krásně zapadne.
Možná vám některé věci v Hitman 1 či Hitman 2 nedávaly smysl nebo jste si něco naplno neuvědomili, ale tady vám vše docvakne.
Tvůrci z dánského studia IO Interactive také v šestiminutovém deníčku říkají, kterak se chtějí vrátit k podstatě série Hitman a jak to bude důstojné zakončení jeho dlouhé cesty.
"Půjde o takové milostné psaníčko našim hardcore fanouškům," uvedla tam výkonná producentka Forest Swartout Large.
Po stránce designu levelů prý zkoušejí úplně nové věci, jaké byste od téhle značky nečekali a změny zažité formulky, což má být velmi vzrušující.
Krásné lokality v lednové hře vás prý budou vyloženě zvát k prouzkoumání a vybízet ke kreativitě. Krom toho si tam budete moci přenést veškerý dosažený pokrok z Hitman 2 (zbraně, odemčené předměty atd.)
Více o Hitman 3 v oznámení.