Jak dlouho se vlastně kutí Battlefield: Hardline?
Autoři uzemňují pochybovače.
Když se trochu zběhlý hráč mrknul na nedávnou procházku prázdnou mapou High Tension z bety Battlefield Hardline, nevyhnutelně se mu do hlavy i kvůli podobnému prostředí s mrakodrapy začaly vkrádat otázky, jestli to není jen přeskinovaný Battlefield 4 nebo zda původně nemělo jít o jeden z přídavků. Dokonce zazněly i hlasy, jestli to není jen taková narychlo vymyšlená splácanina za pár měsíců, aby se zamázla mezera na podzimním trhu, kde EA nějakou velkou střílečku prostě mít musejí.
Společně s nedobrou reputací značky Battlefield po potížemi sužované čtyřce a po celé sérii úniků se EA vlastní vinou dostali do pasti, ze které mohou ven jen férovou komunikací se zákazníky.
Pokusil se o to kreativní ředitel studia Visceral Games, Ian Milham, který nezvykle upřímně odpověděl na dotaz jednoho z uživatelů fóra NeoGAF ohledně délky vývoje BF Hardline, což se může jednou obrátit proti němu:
"Abyste tomu rozuměli, vývoj hry se spíš postupně rozvinul, než že by v jednu chvíli začal. Jádro týmu na Hardline dělalo zhruba rok předtím, než vyšel Dead Space 3, a pak se k nim přidali další lidé."
Čili hra je ve vývoji už od začátku 2012, tedy 2,5 roku. Zástupce Visceral to pak ještě vysvětlil tím, že je úplně běžná praxe, když připravují několik projektů naráz v různém rozsahu. Nyní takto vedle Star Wars hry kutí ještě jiné věci, včetně nějaké nové značky.
Mimochodem, Ian Milham říká, že ranní video o džungli je jen teaserem, čili v pondělí uvidíme prodlouženou verzi. A že ho vypustili tentokrát už úmyslně, což asi plánovali, přesto se na LiveLeaks a jinde objevilo několik hodin před oficiální verzí od EA.