Skip to main content

Jak dlouho potrvá exkluzivita Dead Rising 4?

Smí pak být i na PS4.

Microsoft to při oznámení na pondělní E3 konferenci nijak neakcentoval, patrně aby nevyvolal podobnou mediální štvanici a nenávist jako u Rise of the Tomb Raider. Nicméně tahle zombie série vznikla kdysi jen díky němu, když zafinancoval její první díl pro X360, takže to je trochu jiná situace než u Lary.

Nyní už víme, jak to bude s PS4 verzí Dead Rising 4: smí vyjít až rok po X1/PC verzích (6. prosince 2016), tedy nejdříve v prosinci 2017 - pokud o to tedy Sony či studio projeví zájem (zatím nejisté). Čili stejně dlouhá exkluzivita jako u posledního Tomb Raidera.

Zjistil to jeden člen komunity NeoGAFu, který na E3 pohovořil s vývojářem z Capcom Vancouver. Microsoft je prý vydavatelem hry, takže do toho má co mluvit. Jeho dohoda s Capcomem je prý tentokrát trochu jiná než u Dead Rising 3, které pro PS4 nikdy nevyšlo (po 10 měsících od X1 verze jen pro PC).

Čtyřka, kterou přiblížilo toto včerejší preview, jinak běží pouze na vylepšeném enginu z DR3, nikoli na Unrealu, jak se spekulovalo.

Vývoj prý začal osm měsíců po dokončení předešlého dílu. Oproti němu má být na obrazovce naráz více zombíků, kteří budou pestřejší (více druhů). Rozlišení či framerate nechtějí tvůrci na E3 rozebírat, ale hra má již nyní běžet lépe než trojka.

Read this next