Jak designérka Uncharted kutí Hvězdné války
Pustila drobky.
Amy Hennigová poprvé veřejně vystoupila, aby popsala vznik nové akční adventury ze světa Hvězdných válek ve studiu Visceral Games. Stalo se tak na přednášce na akci Star Wars Celebration.
Používá prý stejnou metodu jako u série Uncharted, na níž v minulosti pracovala. Nejprve provede takovou dekonstrukci filmových Hvězdných válek, aby věděla, jak je sestavit v interaktivním zážitku pro účely hratelnosti.
"Úzce spolupracuji s Lucas Arts kvůli tomu, že píšeme původní příběh s novými postavami, lokacemi, kreaturami či technologiemi. Vše musí autenticky sedět, aby to ladilo s tím, co už lidé znají," vysvětlila.
Hráči se v zatím nepojmenované hře mají cítit, jako by hráli opravdový film Star Wars. Vše prý záleží na správné struktuře, aby ve hře byly stejné komponenty, jaké dělají pravý příběh z tohoto univerza. Tón scénáře by měl být podobný jako u Uncharted, chybět tedy nemají humor a lehkomyslnost.
Hennigová zatím o všem mluví takhle neurčitě kvůli tomu, že vývoj cílí na vydání až v roce 2018.