Jak by vypadalo skalní město z Unreal 5 v Unreal Engine 4.25?
Snaha Epicu o fotorealističnost + video.
Zástupce Epicu pro Indii a jihovýchodní Asii v rozhovoru pro Indian Express prohlásil, že se s Unreal Engine 5 snaží o fotorealističnost.
"Nový engine jednak ušetří vývojářům spoustu času, druhak nás posouvá o jeden krok blíže k plné simulaci skutečnosti," řekl generální manažer Quentin Staes-Polet. Odkazoval na fakt, že v páté generaci můžete vzít 4K filmové 3D poklady, vložit je do enginu a pracovat s nimi, což je masivní změna, která ušetří spoustu času i umožní fotorealistickou grafiku.
Mezitím se na scéně objevil Quentin Staes-Polet, expert na 3D grafiku, který se - podobně jako někdo v Dreams - pokouší přetvořit technologické demo z Unreal Engine 5 do stávající, všem dostupné verze Unreal Engine 4.25.
Na raných obrázcích si můžete srovnat, jak se ta samá lokace s úchvatným skalním městem liší mezi čtvrtou a pátou generací technologie. Jedním z rozdílů je nasvícení:
Italský autor použil rovněž knihovnu Quixel Megascans, aby se přiblížil originálu, jak to je jen možné.
Nicméně sluší se nezapomínat, že na tom oficiálním demu pracoval celý tým Epicu, zatímco toto je pouze dílo jediného nadšence.