Skip to main content

Jak by vypadalo Mass Effect 3 na Unreal Engine 5

Nádherná vesmírná stanice.

Minulý týden oficiálně vypuštěná technologie, v plné, již stabilní verzi od Epicu je všude, kam se podíváte.

Tentokrát ji vzal YouTuber Leo Torres, který se pokusil vytvořit nástřel, jak by vypadalo Mass Effect na Unreal Engine 5.

Ukazuje vesmírnou stanici u asteroidu Omega z DLC (z roku 2012), kompletně předělanou do nového Unrealu, včetně pokročilých vychytávek Lumen pro globální iluminaci a odrazy, nebo Nanite pro meshe.

Jak autor dodal, je to plně dynamická komplexní scéna, není tam nic předrenderováno dopředu. Nahrávka byla pořízena na NVIDIA RTX 3090 v rozlišení 1080p a 60fps s nastavením grafiky na vysoké detaily.

Není to ovšem založeno na žádné konkrétní scéně z třetího dílu Mass Effect, nýbrž je to jen snaha o navození atmosféry, která panuje právě na Omega.

K vytvoření byly použity podklady a textury z Blender i z Quixel Megascans, zatímco další věci čerpaly z Kitbash3D Neo Cities packu a Soul City od Epicu, postava je pak z Paragon packu ‘Lt. Belica’.

Read this next