Jak by vypadal Skyrim na Unreal Engine 5
Vesnice prokoukla.
Vznik takového projektu je vysoce nepravděpodobný, na to je Bethesda moc zaneprázdněná, nikomu cizímu to nesvěří, beztak preferuje vlastní technologie a re-edic hry už byl nespočet.
Přesto není špatné se jen tak zasnít, jak by teoreticky mohlo vypadat legendární fantasy RPG převedené na nejmodernější engine současnosti od Epicu.
Tento úkol si před sebe vytyčil Christian Gomm, grafik prostředí z Myrkur Games, který ve volném čase, pro své zdokonalení i do profesního životopisu udělal malou ukázku.
The Elder Scrolls V: Skyrim na Unreal Engine 5 je průletem známou vesnicí Riverwood u řeky, za použití geometrického systému Nanite a podkladů na bázi photogrammetry. Většina věcí na scéně má 100 tisíc až 15 milionů polygonů.
"Obsahuje to směs mých vlastních materiálů a podkladů, megascanů, stromů Speed Tree a Spruce z tržiště Unrealu. Vytvoření mi zabralo pár dnů, ale pak to trochu zpomalilo, jak jsem přidával další a další povrchy kamenů či křoví," uvedl talentoaný autor.