Jak by vypadal Assassin v Unreal Engine?
Zkouška od grafičky Gearsů.
Populární historicky-naučná série od UbiSoftu vždy běží na enginu vlastní výroby tohoto francouzského výrobce, s čímž jsou spojeny určité klady i zápory, viz třeba známá kompilace chyb z Unity.
Ale jak by to asi vypadalo, pokud by Assassins Creed (Alza.cz) přešel na průmyslový standard v podobě Unreal Engine 4?
O to se pokusila Sarah Mai, grafička (přesně VFX Artist) z kanadského studia The Coalition stojícího za Gears of War 4 a Ultimate Edition.
S experimentem ji pomohlo pár kolegů, kteří se v kraťoučkém videu inspirovaném AC postarali o prostředí a dodatečné efekty.
Líbí, nelíbí? Za nás říkáme, že je dobře, že Assassin jede na vlastní technologii, protože se díky tomu aspoň vizuálně liší od poněkud generické produkce zbylých her.