Jak by v Bioware využili pohybové ovladače?
Zamýšlí se nad použitím v Mass Effect.
Greg Zeschuk ani Ray Muzyka z Bioware zatím nemají v plánu využívat v jejich hrách schopnosti Move nebo Natalu, ale zamysleli se nad tím, jak by se daly pohybové ovladače použít v jejich RPG hrách.
"Rozhodně by mohly trošku pozměnit zážitek z hraní RPG her," řekl Zeschuk v rozhovoru pro server IndustryGamers. "Například v Mass Effectu by se dal pohybový ovladač použít k tomu, že jistým gestem změníte, kam se ubírá konverzace, či ji tím úplně zastavíte. Anebo prostě můžete na tu postavu prstem vystřelit a spustíte tak renegade akci."
"Tohle jsou možnosti, takže uvidíme, kam se budou pohybové ovladače vyvíjet. Rád bych viděl, že se dostanou z okruhu párty her," řekl dále. Myslí si, že pohybové ovladače budou zejména jako rodinná zábava, podobně jako konzole Wii. "Když se podíváte na Wii, nikdo se z toho okruhu rodinné zábavy a párty her nedokázal dostat."
Ray Muzyka věří, že v pohybových ovladačích je potenciál, ale je třeba překonat prvotní bariéry. "Aby mohl být hráč emocionálně interesován při interakci mezi hrou a pohybovým ovladačem, je třeba vyřešit takové věci, jako aby neměl unavenou ruku z toho, jak s ní pořád musí máchat."