Jak by Fallout 4 vypadal coby isometrická 2D hra?
Chtěli byste takovou odnož?
Grafik Chris Bischoff, tvůrce nedávno vydaného sci-fi hororového dobrodružství Stasis se rozhodl ve volném čase vytvořit dva pokusné obrázky, jak by asi Fallout 4 teoreticky vypadal coby 2D isometrická hra:
Na jednu stranu to lze vnímat jako laciné přiživování se na cizí slavné sérii, s cílem jen zviditelnit svou novou hru, o které byste se možná jinak ani nedozvěděli. Sám autor však rafinovaně tvrdí, že jen vzdává hold Bethesdě a sérii, jejíž minulé isometrické díly vlastně Stasis mohutně inspirovaly.
Jde také o jasný, veřejně vyslaný signál tvůrcům Falloutu, že by možná nebylo špatné zkusit udělat odbočku série v tomto stylu a že právě on by mohl být vhodným kandidátem pro takovou zakázku. Zvlášť když mobilní Fallout Shelter tak frčí a něco takového menšího by určitě pomohlo reklamní kampani na čtvrtý díl. Kdo ví, třeba tyto obrázky odstartovaly jednání, pokud se tedy věci nechopili agilní právníci Bethesdy za zneužití grafických podkladů...
Ten samý člověk předtím udělal i podobné koncepty pro eventuální převody BioShocku a Assassins Creed 4 do isometrické roviny, v čemž je zjevně velmi schopný, posuďte sami: