Skip to main content

Jak budou vylepšeny vlasy v Rise of the Tomb Raider?

O evoluci TressFX.

Na 15 minutách z hraní na Sibiři a E3 prezentaci to nikdo moc neřešil, ale jedním z lákadel Rise of the Tomb Raider bude zdokonalená technologie TressFX pro realistické vlasy. A o ní promluvili tvůrci na blogu:

"Vyvíjíme postupy, které nám dovolí, aby Lara měla více vlasů, ale bylo v tom méně fyziky. Vlasy tentokrát budou v trsech, takže se budou pohybovat přirozeněji než dříve. Křivka pohybu bude kopírovat vlasy tak, jak jsou vedle sebe narostlé, což je věrnější skutečnosti," řekl ředitel tvůrců Brian Horton.

Navzdory existenci jiných metod, jako HairWorks 1.1, se Crystal Dynamics považuji za průkopníky, takže ve hrách prý moc nemají kde čerpat inspiraci, spíš tedy sledují filmy.

Další evolucí vlasů v Rise of the Tomb Raider bude, že když hrdinka plave pod vodou, její vlasy budou ovlivněny efektem nulové gravitace a pohybovat se za ní namísto směrem dolů. Nejdůležitější prý je, že když vyleze z vody, budou vlasy odpovídat realitě - působit těžším dojmem, budou tmavší a viditelně mokré. Tohle všechno, spolu se sněhem zachyceným tu a tam ve vlasech, prý bude součástí nové technologie.

Tuto xboxovou exkluzivitu slíbenou na 10. listopadu můžete předobjednat na Alza.cz, více v preview či kompletním zpravodajství.

Read this next