Jaké budou souboje z FF Versus XIII?
Věnuje se jim nové číslo Famitsu.
Nové číslo japonského Famitsu přineslo obsáhlý rozhovor o chystaném Final Fantasy Versus XIII s Tetsujou Nomurou, který dohlíží na vývoj hry. Nové informace se týkají především bojového systému ve hře.
Hlavní hrdina Noctis prý bude jediný permanentní člen vaší party a v žádném případě z ní nemůže odejít, už proto, že bez něj ostatní postavy nedovedou samy kouzlit. Jakmile Noctis ve hře padne, je game over a začíná se znovu.
Jednotlivé animace, dostupná komba i skilly se liší podle toho, jakou má Noctis zrovna v ruce zbraň - a že umí zacházet se vším od mečů a sekyr až po střelné zbraně. V průběhu hry získá také bazuku, kulomet, brokovnici či odstřelovačku, prozradil Nomura.
Další postavy se řídí spíš svými specializacemi. Třeba podpůrný charakter Ignise umí házet nože a používat katanu, jiný nejmenovaný zjizvený muž se pere především na blízko, zatímco bloňdák z vaší party umí používat Noctisovy zbraně a přitom vycítit slabé místo protivníka.