O čem bude Rayman Origins?
Kooperace pro čtyři a nový engine.
Tvůrce Raymana Michel Ancel ví, že se sérii v poslední době moc nedařilo. A tak se vrací k základům. K tomu, aby šlo zase o klasickou 2D platformovku.
Podle preview serveru GameSpot jde o reboot celé série, která poběží na novém enginu. Prostředí bude dvourozměrné, ale zato poběží 60 snímků za sekundu ve Full HD rozlišení. A to jak na PlayStation 3, tak i na Xbox 360.
Důležitou součástí hry je možnost hrát kooperaci, což lze naprosto plynule. V průběhu hry se prostě další hráč může kdykoliv připojit nebo kdykoliv odejít, aniž by to nějak samotnou hru narušilo. Možnost hrát je až ve čtyřech lidech naráz. Funguje to tak, že dokud neumřou všichni hráči, můžete pokračovat.
Další důležitou součástí Rayman Origins budou i zvuky a hudba, které mají být vzájemně synchronizované, aby dodaly přesně tu atmosféru, jakou je třeba. Hra jde dokonce tak daleko, že Rayman šlape v rytmu muziky, která zrovna hraje a nepřátelé, kteří prdí fazole, prdí také do rytmu (ne, vážně).
Ve hře bude celkem 13 různých prostředí, každé s jiným tématem.
Rayman Origins by mělo na X360 a PS3 vyjít koncem tohoto roku.