Skip to main content

IO Interactive reagují na alfu Hitmana

Uklidňují davy a objasňují formát.

Po hned dvojici uniklých materiálů z neveřejného testování alfaverze rebootu Hitmana z minulého pondělí a z tohoto víkendu pochopitelně nejsou v dánském studiu IO Interactive zrovna dvakrát nadšeni, že se kdokoli mohl podívat na jejich práci v nehotovém, nereprezentativním stavu.

Ačkoli zařídili odstranění všech nahrávek (níže pro vás máme lokální mirror kompletních 11 minut), cítili potřebu se k tomu vyjádřit, aby někteří méně zkušení hráči nedělali předčasné a mylné závěry z např. zaseklých postav na terase budovy.

"Hra vypadá a hraje se mnohem lépe, než ukazuje většina uniklých záběrů. Důkaz vám samozřejmě předložíme," napsal komunitní manažer Travis Barbour na Twitter.

IO ještě předtím vyjasnili, jak to vlastně bude v prosinci s formátem vydání Hitmana. Nebude šířen vyloženě epizodicky (na způsob Life is Strange či titulů Telltale), jak tomu snad všichni rozuměli na E3, ale zároveň to nebude ani obdoba modelu Early Access, spíš něco mezi.

Prostě jednorázově zaplatíte plnou pálku (cena zatím nebyla upřesněna), dostanete za ni malý kus hry, který však bude plně funkční, dokončený a vyladěný, na rozdíl od řady her na Early Access, slíbili výslovně autoři.

Během roku 2016 se pak bude Hitman rozrůstat o další obsah, nové mise atd. (i nutně nesouvisející s příběhem), stejně jako bude průběžně vylepšována patchi, zkrátka podobně jako takové DiRT Rally. A na vše budete mít automaticky nárok, bez jakéhokoli dodatečného placení (žádné DLC, mikrotransakce), vše budete mít uhrazeno už tou počáteční kupní částkou, která tak bude asi vyšší i docela riskantní. Pokud by to ale takto IO Interactive neudělali, nevyšla by kompletní hra dříve než třeba koncem 2016 (ani by na její dodělání nemuseli mít peníze, takhle je získají dopředu).

Read this next