Intel změřil rozdíl mezi DirectX 12 a DirectX 11
Na 3D Marku.
Protože Microsoft se pro účely GDC neobtěžoval připravit nějaké pořádné srovnávací video a zůstal jen u slov, osvětu za něj dělají jiní, kteří si na tom také přihřívají polívčičku.
Třeba Intel s notebookem Lenovo s grafickým čipem Intel HD a jeho nejnovějším procesorem. Na něm nijak nesvazoval výkon v benchmarku 3D Marku s průletem komplexním městem, které se odráželo v nebi, až to nemělo daleko k Inception.
Zatímco přes staré rozhraní DirectX 11 uměl notebook notebook při 30 snímcích za vteřinu vykreslit 13-14 tisíc draw-calls, při použití DirectX 12 to už bylo téměř 40 tisíc draw-calls, čili trojnásobek. V závěru uvidíte i bojovou scénu v Unreal Engine 4, u které zástupce Intelu při DX12 pochválil nižší zatížení procesoru a větší výkon.