Skip to main content

Insomniac: Proč jsme se upsali Microsoftu se Sunset Overdrive

Plus obal krabičky.

Někteří to sice nikdy nepřiznají, ale tuhle střelenou third-person akci se sjížděním města po stěnách či drátech (preview, video) by si moc rádi zahráli, jenže na jejich platformu se nedostane, takže raději budou navenek tvrdit, že je to děsná nuda. Někde v koutku duše v nich ale bublá otázka, proč se vlastně studio Insomniac takhle rozhodlo, když předtím patřilo mezi dvorní výrobce hitů pro konkurenční PlayStation (viz třeba Ratchet and Clank).

"Nebylo to o penězích, nýbrž o možnosti vlastnit značku a mít nad ní plnou kontrolu, což je vždy hlediskem číslem jedna. Také šlo o to, že Microsoft nám důvěřoval v realizaci naší vize," sdělili tvůrci Sunset Overdrive zvědavým fanouškům na Twitteru.

Microsoft hru v neposlední řadě financuje a vydává, což je asi také dost důležité, protože studio by na ni jinak nemuselo mít peníze. Insomniac dříve nabídli nápad na Sunset Overdrive i řadě jiných firem, ale z jejich strany nezaznamenali takový zájem, jako když by mělo jít o exkluzivitu pro Xbox One, kterou se hra nakonec stala a vyjde někdy letos na podzim.

Read this next