Insideři se nemohou shodnout, co vlastně brání Bloodborne portu na PC
Hmm...
Současná vlna PC konverzí od Sony, jako Uncharted, The Last of Us 1 Remake či Spider-Man (plus čerstvý nález Sackboy: A Big Adventure v databázi Steamu, jako u Returnal PC), znovu nastolila otázku, jak to vlastně bude s jedním starším kouskem z éry PlayStation 4.
O případném portu oceňovaného Bloodborne nebo o eventuálním remasteru pro PS5 se spekuluje už řadu let, ale pořád ne a ne se stát realitou.
Nejprve se na toto konto vyjádřil respektovaný redaktor Jeff Grubb, který mívá správné informace, v rozhovoru pro Xbox Expansion Pass:
"Okolo Bloodborne na PC se nyní nic neděje. Sony by za tímto účelem klidně mohla někoho najmout, ale chápu situaci tak, že dílo From Software je udělané v poněkud nejasném zdrojovém kódu tak složitě, že vyžaduje jejich asistenci. Musejí na tom úzce spolupracovat, aby se v tom někdo vyznal, ale aktuálně jsou příliš zaneprázdněni například s podporou Elden Ring".
S tím ovšem vůbec nesouhlasí známý insider Lance McDonald, který se na Bloodborne dlouhodobě zaměřuje.
Podle něj není pravda, že by konverzi na PC a PS5 bránily nějaké technické záležitosti. Sony by prý snadno mohla udělat port pro další platformy v 60fps, pokud by po něm opravdu toužila, i bez podpory From Software.
"Víte, 60fps patch pro PS4 verzi byl záležitostí změn dvou řádků zdrojového kódu. Krom toho Japan Studio Sony, než ho zrušila, už mělo funkční verzi Bloodborne běžící na Windows 7. Sony má stále tuto verzi ve svých archivech, stejně jako zdrojový kód, viděl jsem ho na vlastní oči".