Info o Assassin's Creed: Brotherhood PC
V čem bude lepší oproti konzolím?
Redaktoři německého PC Games Hardware vyzpovídali Davida Coulombeho z UbiSoft Montreal ohledně nadcházejícího PC portu Assassin's Creed: Brotherhood, který vyjde v březnu 2011.
Stejně jako první dva díly bylo i Brotherhood pro osobní počítače vyvíjeno zvlášť a onen půlrok oproti konzolovým verzím se zdrželo proto, aby měli autoři čas doladit extra funkce a vychytat všechny chyby. Ocení to především majitelé vícejádrových procesorů, na nichž má Brotherhood vypadat o poznání lépe než na konzolích.
"Máme stejné problémy jako všichni ostatní vývojáři pro PC. Široká škála dostupného hardwaru dává na určitých konfiguracích vzniknout některým zvlášť podivným bugům," říká Coulombe.
PC verze Brotherhood má vynikat především možnostmi nastavení, kdy budete mít vliv na zapojení vícejádrových procesorů, rozlišení obrazu a celkový frame rate, dále MSAA, objem použitých stínů a odrazů nebo kvalitu jednotlivých objektů v prostředí.
Jak tvůrci prozradili už dříve, počítá se i s podporou Eyefinity a Nvidia 3DVision. Po grafické stránce oproti konzolím přibylo několik efektů při zpracování obrazu, např. SSAO, kvalitnější přechody mezi texturami nebo nový algoritmus pro počítání stínů.
Podobně jako PC verze Assassin's Creed II bude i Brotherhood nakonec podporovat především DirectX 9. "U prvního dílu hry jsme experimentovali s DirectX10, ale nepřineslo to žádné větší výhody. V případě AC2 a Brotherhood už se zaměřujeme především na DirectX 9," říká Coulombe.