Skip to main content

Influenceři obdrželi od Activision dárky s vánočním Crashem

Asi příprava na novou hru.

Nic se neděje jen tak náhodou. A když si vzpomenete na loňský rok, Activision vábili úplně stejnou metodou na Crash Team Racing Nitro-Fueled před oznámením, takže originalita trochu kulhá.

Vybraných sedm influencerů od nich v minulých dnech nečekaně dostalo tématické balíčky s postavičkou Crashe a vánočními motivy.

Je velmi pravděpodobné, že se jedná o lákání na oznámení další hry s Crashem. Otázkou je, zda to bude "pouze" další remaster nebo spíš něco úplně čerstvého. My bychom si vsadili na druhou variantu.

Od vydání veleúspěšných remasterů Crash Bandicoot N.Sane Trilogy uplynuly už dva a půl roku, což je dostatečně dlouhá doba na vývoj nové hopsačky s tímto ikonickým hrdinou.

Navíc insider Sabi, který měl správné informace v předstihu o Blizzconu či E3, nedávno nasdílel, že se chystá právě nový Crash.

Vzhledem k blízkosti The Game Awards by tedy dávalo logiku, pokud by k oznámení došlo právě tam. Určitou možností je, že se může jednat pouze o nějakou událost do starých her, jako třeba CTR Winter Festival Grand Prix, ale to by asi marketingová aktivita nevyvinula takto "pracnou" aktivitu.

Read this next