Indové perou špinavé prádlo aneb kde se měla stát chyba s remakem Prince of Persia?
Čtyři hřebíky do rakve.
Oficiálně k tomu víme jen to, že se série vrací zpět domů do studia UbiSoft Montreal.
Trochu světla na důvod opětovného odkladu Prince of Persia: Sands of Time remake a komplikací možná vnáší anonymní výpovědi bývalých tvůrců z indických studií UbiSoft Pune a UbiSoft Mumbai.
Tady sepsali, v čem byl podle nich zakopán pes, ale není možné to nezávisle ověřit.
Francouzský výrobce to prý celé pokazil hned od úplného začátku, když poskytl pouze desetistránkovou designovou dokumentaci a nic jiného. Vývojáři v Indii se údajně museli sami dovtípit, jak vlastně hru a levely udělat, bez jakéhokoli vodítka či materiálů týkajících se originálu.
Druhým hřebíkem do rakve projektu měla být sázka na Anvil Engine z Assassins Creed Origins. Vedení se prý snažilo ho nuceně předělat do retro animací štíhlého a vytáhlého prince, jenže původně byl ušitý na míru pro robustnějšího Bayeka v Egyptě, což vyústilo v podivné animace při odkrytí hry v traileru.
Předělávce měl dále velet nezkušený šéf vývojářů, kteří zatím neměl nic na kontě a pak ho raději uklidili do týmu sportovní onlinovky Riders Republic.
Korunu tomu prý dal loňský přesun vývoje outsourcingovým specialistům z Electric Square, ale ani ti si s tím nedokázali moc poradit, takže nyní musejí situaci zachraňovat v Montrealu.