Číňané zařídili rekordy Total War: Three Kingdoms
+ čísla ze Steamu a nastínění záměrů s DLC.
Až tohle uvidí ostatní výrobci, patrně budou okamžitě chvátat, aby jejich hry zasadili též do prostředí Číny. Má to sice své stinné stránky pro našince, viz recenze od Bergyho, ale patrně to zvedá prodejní potenciál, podobně jako když je nějaká third-person akce typu Assassins Creed 3 či Far Cry 5 v prostředí Ameriky.
Dnes vycházející Total War: Three Kingdoms (Xzone.cz) totiž trhá rekordy, prozradili Creative Assembly na oficiálním blogu.
Přestože masirka nebyla nikterak intenzivní, ani úroveň očekávání, nemluvě o odkladech, tak tento díl strategické série měl dosud nejvíce předobjednávek ze všech, nepochybně i díky zájmu v Číně.
"Je to pro nás velká událost, protože základ tvůrčího týmu na hře pracoval po dobu pěti let. Krom toho jde o historický díl v novém prostředí po šesti letech," vysvětlili autoři.
Že to bude velké, i díky nemalému počtu hráčů z Číny (nebo snad botům?), naznačuje i tabulka momentálně nejhranějších titulů na Steamu. Total War: Three Kingdoms tam hned pár hodin po vydání měl přes 100 tisíc hráčů souběžně:
Není tedy divu, že studio má velké plány s DLC, na nichž pracuje vyhrazený tým. Kvantita DLC prý má být podobná co u minulých her, ale přístup k tvorbě tohoto obsahu má být odlišný (pro zvýšení znovuhratelnosti), i díky zdrojovému materiálu a příležitostem okolo Romance of the Three Kingdoms.
Nejprve se mají objevit tzv. Chapter Packs, což budou nové startovní pozice v průběhu historie, odrážející určité milníky. S novými postavami, vlastnostmi a cíli, protože toho prý má být hodně k odvyprávění. V každém tomto balíčku najdete nejen nové hrdiny a zlosyny, ale také potkáte staré známé z původní hry, kteří třeba mají jiné úmysly, než normálně, vzhledem k odlišné životní situaci. Autoři by rádi, ať při startu nové kampaně máte těžké rozhodování, který ze vzrušujících scénářů a výzev o významných legendách historie si zvolíte.
"Díky času navíc po odkladu máme hru nyní ve stavu, kdy jsme opravdu spokojeni s její hratelností a stabilitou. Samozřejmě, jakmile začnou hrát miliony lidí, určitě se něco objeví a budeme na to rychle reagovat," slibíli Creative Assembly, kteří vyčlenili speciální tým pro řešení urgentních problémů.