I psům a infikovaným bude v The Last of Us 2 tlouct srdce
+ o široké přístupnosti hry.
Únorová PS4 exkluzivita od Naughty Dog bude prošpikovaná novými technologiemi. O jedné z dalších promluvil spoluředitel vývoje Anthony Newman pro Polygon.
Když Ellie v The Last of Us 2 sprintuje a pak se zastaví, na chvíli nebude moci popadnout dech. Každá taková aktivita, jako běh či zapojení se do boje, i nebezpečná blízkost nepřátel, zvýší rychlost tlukotu jejího srdce. Ve hře sice chybí nějaký jeho ukazatel, abyste museli poslouchat srdce při rozhodování jak řešit zapeklité situace.
Zajímavé a netradiční je, že tento tlukot srdce mají ve hře úplně všechny bytosti. Jak psi, tak i infikovaní protivníci, přičemž vše je poháněno novou technologií na pozadí, kdy tlukot srdce klesá a roste dle situace.
Tohle umožní využití v hratelnosti, protože bude možné porozumět ostatním dle toho, jaké zvuky právě vydávají. Jinými slovy, unaveného a zadýchaného nepřítele obejdete snáze, resp. je menší šance, že si vás všimne, než pokud bude svěží a připraven.
Jiný drobek utrousil Neil Druckmann pro mexický web 3DJuegosMX:
The Last of Us 2 má být široce přístupné všem skupinám hráčů, ale všichni z nich dostanou intenzivní zážitek nehledě na to, kterou volbu obtížnosti si vyberou. Má to být velmi důležité pro pochopení pocitů a příběhu, který Ellie zažívá.
"Ve hře je spousta nastavení, aby si každý hráč přišel na své, protože víme, že ne všichni disponují stejnými herními zkušenostmi, schopnostmi či tak dobrým sluchem. Snažili jsme se, aby si všichni naplno mohli užít příběh."
Asi tedy něco jako Super Easy Mode v Kojimově Death Stranding?