I Bethesda se trochu bojí udělat z Falloutu onlinovku
Ale jde do toho.
Na lidech z vedení Bethesdy je sympatické, že u Fallout 76 (Alza.cz) aplikují úplně jiný, lidštější přístup než ostatní studia, která přetvořila původně singleplayerové tituly v onlinovky.
Zatímco jiní to obvykle striktně a sebevědomě prezentují, jak jsou si jistí, že vše bude fungovat báječně a jak to je jediná cesta do budoucna, Todd Howard na to jde odlišně. Připouští možné pochybení a bruslí okolo celého tématu na špičkách, velmi citlivě, což bylo patrné i na E3 konferenci, kde polopaticky vysvětloval a uklidňoval fanoušky (viz i Multiplayer je jiný, než mnozí předpokládají).
V novém rozhovoru pro britský list The Guardian se nebál promluvit o věcech, které obvykle zůstávají skryty za neprostupnými stěnami kancelářemi vývojářů.
"Měli jsme nápad přetvořit Fallout do online světa a řekli jsme si, že bychom to měli zkusit. Někdy máme obavy z toho to udělat, úplně stejně jako se toho bojí naši fanoušci. Ale jsme tu od toho, abychom zkoušeli nové věci."
Howard zdůraznil, že směřování Fallout 76 nesignalizuje, že taková bude série napořád. Prý tomu tak rozhodně není, máme to brát spíš jako odbočku před Fallout 5, který bude opět singleplayerovým.