Skip to main content

Hyper Scape přináší do žánru Battle Royale svěží nápady

Oficiální představení s detaily + trailer, obrázky.

Namísto standardního odkrytí v médiích vsadil UbiSoft na poskytnutí hry předním streamerům na Twitchi (patrně za úplatu), což je podobná metoda, jaká se vyplatila u Valorant či Apex Legends, protože se hned díky desítkám tisíc sledujících dostala do čela tamních žebříčků.

Hyper Scape od studia v Montrealu je novou Free-2-Play FPS na bázi Battle Royale, odehrávající se ve futuristickém velkoměstě Neo Arcadia roku 2054. Dokonce tu je i doprovodný příběh na pozadí, vyprávějící o kompetitivním sportu zvaném Crown Rush, kde se hráči materializují v kyberprostoru a bojují o šanci na vítězství.

Pochází od stejného týmu jako úspěšná taktická akce Rainbow Six Siege.

Zatím je ve fázi technického testu (jakási uzavřená beta) na PC, prý už velmi vyladěného a zábavného. Koncem léta má být naostro spuštěno i pro PS4 a X1.

Watch on YouTube

Oproti jiným titulům tohoto žánru má být Hyper Scape rychlejší a chaotičtější, vedle toho přináší i pár inovací. Například finální kolo se mění do hry Capture the Flag, kde se týmy snaží buď zlikvidovat soupeře nebo udržet vlajku po 45 vteřin.

Má to být více o lootu než o střílení. Nejsou tu žádné unikátní schopnosti pro hrdiny či raritní zbraně, ani konzumovatelné zdraví či brnění. Každý hráč zde může použít jakoukoli zbraň a upgradovat ji na maximum jen tím, co najde v prostředí. To samé platí pro schopnosti, které též najdete v prostoru a můžete se až dvěma naráz vybavit. Například uzdravování, postavení zdi pro kryt či ochranná koule.

Ve výsledku z toho prý vylezou zápasy založené na schopnostech, jako je Overwatch, ale ve větší rychlosti jako v Apex Legends či Warzone. Když tady zemřete, nejste definitivně ze hry, nýbrž stále zůstanete jako divák na bojišti, můžete pozorovat dění (vidí vás jen vaši parťáci), nemůžete střílet, ale čekáte na náhodně objevivší se respawn bod, který využijete pro návrat. Ten ovšem musí nejprve aktivovat váš spolubojovník.

Read this next