Husitské RPG od Warhorse bude pohánět CryEngine 3
Prý nejlépe vyhovuje potřebám studia.
Připravované RPG z dob husitských válek od Warhorse Studios, které v loňském roce založil scénárista Mafia a Mafia II, Daniel Vávra společně s Martinen Klímou, bude pohánět CryEngine 3 vyvinutý německou firmou Crytek, podobně jako třeba loňské Crysis 2 nebo chystané tituly Homefront 2 či Snper: Ghost Warrior 2.
"Crytek a Warhorse Studios s potěšením oznamují uzavření licenční smlouvy pro vývoj hry na enginu CryEngine 3," píše se v aktuální tiskové zprávě.
Výkonný producent Warhorse Studios Martin Klíma k tomu dodal: "Zvážili jsme všechny hlavní technologie a nejlépe naším potřebám vyhovuje CryEngine 3. Jsme přesvědčeni, že nám tento engine umožní vyvinout hru podle našich představ."
"Tým Warhorse Studios je složen z odborníků a veteránů, kteří pracovali na mnoha AAA titulech, jako je Mafia a Operation Flashpoint. Jsme nadšeni, že si pro své inovativní RPG vybrali právě CryENGINE 3, které jim pomůže dosáhnout této vize a těšíme se společnou spolupráci," řekl Carl Jones, obchodní ředitel z Cryteku.
Hra s otevřeným světem by podle zatím nepotvrzených spekulací měla být až pro novou generaci konzolí a vyjít někdy v roce 2015.