Skip to main content

Hurá, do letošního Call of Duty se vrátí kampaň

První drobky + odbyt Black Ops 4.

Vedle masivního propouštění zazněly na fiskální konferenci Activision i nějaké dobré zprávy.

Jejich prezident tam prozradil, že letošní díl Call of Duty opětovně bude mít singleplayerovou kampaň, což určitě mnohé mainstreamové fanoušky potěší, byť se zase bude řešit několikahodinová délka.

Jde o změnu oproti situaci loni, kdy Black Ops 4 singl neobsahovalo a zaměřilo se namísto něj na co-op kampaně Zombies či režim Blackout.

Zatím nepojmenovaný 2019 díl CoD od Infinity Ward představitelé vydavatele velmi vychválili, ale pouze naznačovali. Má prý být "zakotven v historii série", což působí jako Modern Warfare 4, ale od 2019 dílu čekají kupodivu nižší odbyt než u Black Ops 4. Vedle té kampaně nabídne příští hra ještě nějaký "velký a rozpínavý multiplayerový mód" (že by Black Royale?) a nějaké nové kooperativní zážitky.

Co se týče odbytu Call of Duty: Black Ops 4, tam jsme se dozvěděli, že prý byl výborný a že překonal čísla Black Ops 3 z roku 2015, nicméně nenaplnil tak úplně očekávání Activision. Start v říjnu byl prý dobrý, ale před Vánocemi to prý bylo už slabší. Na druhou stranu, která hra z podzimu může říct, že cíle splnila?

PC verze Black Ops 4 se prý prodalo trojnásobně oproti Black Ops 3, což je zajímavé vzhledem k absenci šíření přes Steam (a exkluzivitě Battle.net). Podíl digitálních downloadů plné verze na konzolích stoupl na 40 procent, zatímco před rokem u Call of Duty WW2 šlo jen o 30 procent.

Read this next