Skip to main content

Hunt Showdown chce děsit tajemnem

Crytek o složité historii.

Když něco pochází od studia, o jehož dřívějších finančních potížích se veřejně ví, měla by se v hlavě rozblikat varovná ikonka. Není ovšem od věci poslechnout si verzi příběhu přímo od Cryteku, který nijak netají, že jde o přejmenovanou webovku Hunt: Horrors of the Gilded Age o převážně koridorovém boji čtyř hráčů v náhodně generovaném prostředí, něco jako Left 4 Dead.

Watch on YouTube

"Jenže jsme zažili krušné časy, museli jsme provést restrukturalizaci studia, což odnesla austinská pobočka s ex-autory Darksiders a rozdělaný projekt se přesunul do sídla Cryteku ve Frankfurtu, kde vzniklo Crysis," přiznali tvůrci v novém deníčku.

Zabralo jim prý pár měsíců, než vše zhodnotili a dospěli k rozhodnutí vývoj rebootovat - udělat z toho hru jen pro dva a v otevřenějším prostředí, kde nikdy nevíte, co se za chvíli stane, děsí vás i tajuplné prostředí okolního lesa, něco slyšíte z dálky, ale nevíte, co to přesně je.

Hunt: Showdown se odehrává na konci 19. století na rozlehlé mapě v Lousianě, kde si během hraní svobodně zvolíte, po jakém cíli půjdete. Můžete také tajně sledovat jiný tým živých hráčů, až odvede svou práci, získá kořist a teprve pak si na ně vyšlápnout. V jednu a tu samou chvíli tedy budete čelit jak počítačem řízeným monstrům, tak ostatním lidem. Prý bude potřeba vážit každý krok, abyste na sebe zbytečně neupozorňovali.

"Bossové na mapě zanechají stopy, což znamená, že je budou hledat i jiní živí hráči se stejným cílem. Někdy prý bude zábavné jen zkoušet tipovat, jestli to, co támhle šustí v křoví nebo co vyplašilo ptáky, je AI nebo živý člověk. Pokud budete moc daleko od svého parťáka, neuslyší vás a naopak, budete-li moc blízko soupeři.

Read this next