Hraní The Elder Scrolls 6 vám má vydržet aspoň dekádu
Starfield chce být unikátním sci-fi.
Posypání si popela na hlavu za start Fallout 76, o němž dopředu věděli, že bude složitý, aby byl čistý stůl pro hovory o příštích projektech.
Takovou taktiku uplatnil Todd Howard, ředitel studia Bethesdy, když s IGN promluvil o The Elder Scrolls 6.
Rádi by prý chtěli, aby hra vydržela hráčům aspoň jednu dekádu. Je prý takto od začátku navržená, aby měla vysokou trvanlivost. Jinými slovy, nejspíš se tím myslí podpora modifikací a datadisků.
"Podívejte se na Skyrim, jak dlouho ho lidé hrají, přestože vyšel už v roce 2011. S TES6 máme ty samé plány."
Legendární designér krom toho znovu potvrdil, že pokračování Skyrimu dorazí až na příští generaci konzolí. A že v případě Starfield si přeje, aby byl unikátní mezi akčními sci-fi RPG.
"Hra bude mít vlastní tón, stejně jako má Fallout 76 vlastní tón mezi postapokalyptickými tituly. Cílem je, aby šlo o druh sci-fi, jaké budou všichni chtít hrát. Oproti tomu The Elder Scrolls bylo dříve spíš jen takové generické fantasy."
Pro Starfield prý Bethesda vyvinula celou řadu nových technologií a vložila do něj spoustu zkušeností i talentu. Na spadnutí nicméně vydání určitě není, prý bude potřeba mít velkou trpělivost, než americká studia firmy hru dokončí. Jisté je pouze to, že nejdříve bude venku Starfield a až poté někdy The Elder Scrolls 6.