Hraná reklama k F2P startu PUBG, s nímž se zdvojnásobili hráči
Bugina, motorka a výbuchy.
Fenomén, který vymyslel žánr Battle Royale, z nějž teď těží nejslavnější série herního průmyslu, v těchto dnech přešel na nový obchodní model.
PUBG je od poloviny týdne k dispozici v rámci Free-2-Play, k čemuž výrobce připravil určitě ne levný reklamní spot s živými herci:
A jak vidno, komunita to velmi přivítala, protože počet souběžných hráčů na Steamu se díky F2P aktuálně zdvojnásobil. Předtím měl okolo 300 tisíc, nyní se počet zastavil na 668 tisících. Samozřejmě to není tolik, co v lednu 2018, kdy to byly 3 miliony hráčů, ale nepochybně to pomohlo, jelikož dosud čísla klesala.
Za zmínku stojí i to, že s tímto přechodem stoupl i počet negativních uživatelských recenzí, kde si lidé stěžují na podvodníky nebo žádají vrácení peněz za dřívější nákup, který je stál 30 dolarů (k ohlášení F2P došlo v prosinci).
Ti, kdo dosud vlastnili PUBG: Battlegrounds (zakoupili ho v uplynulých pěti letech), byli automaticky upgradováni na Battlegrounds Plus, kde mají přístup k Ranked režimu, možnost vytvořit si vlastní zápasy, XP boost a různé kosmetické bonusy. Pokud to samé někdo chce pořídit nyní, je to dostupné za 13 dolarů.
Zamčení části obsahu za tuto platbu je hlavně z toho důvodu, aby se předešlo podvodníkům, protože jejich placený účet bude zablokován. Autoři říkají, že ochrana před cheatery je nyní jako F2P ještě důležitější než kdykoli dříve.
Balíčky dodatečného obsahu zdarma se plánují na období mezi 26. lednem až 9. únorem - více o změnách zde.