Hraná reklama Call of Duty, jak dát zase starou partu dohromady
Protože druhá světová, py*o..
Od posledního Call of Duty z období druhé světové války (World at War, 2008) uplynulo už dlouhých devět let. Za tu dobu se životy mnohých dost změnily a právě o opětovném setkání staré skupiny hráčů je námět oficiální reklamy s živými herci na letošní nový díl s podtitulem WW2 (Alza.cz). Je natočena ve stylu, jako by šlo o nějaký film Quentina Tarantina, čili i když vás hra třeba vůbec nezajímá, určitě budete zvědavi, co se stane dál, a dokoukáte ji až do konce.
Nejprve jedna tradiční kancelářská krysa míří k šéfovi na kobereček v obří korporaci v mrakodrapu, je z toho chudák dopředu celý spocený, když v tu chvíli tam sedí jeho bývalý přítel, který ho informuje, že Call of Duty se vrací do druhé světové. "Hmm, tak to je potřeba dát náš tým znovu dohromady," a rozjíždí se blesková akce.
Jednoho potkají, když zrovna krade brambůrky v supermarketu, jiný už má usedlý život s rodinou a dětmi v typické americké rezidenční čtvrti, přesto poslušně čeká u silnice na vyzvednutí. Při usrkávání čaje v bydlišti dalšího bývalého parťáka dochází k trapné situaci, kdy je starší dáma mylně zaměněna za jeho maminku.
Dalšího člena potom nacházejí uprostřed hospodské rvačky, ostrostřelkyni zase nemohou vyzvednout jinde než u šipek. Předčasný vrchol pak přichází při nastěhování všech do cizí vířivky v luxusním domě s vyhlídkou na Beverly Hills, protože tam zrovna sexy Afroameričanka oblažuje jeho majitele se zlatými řetězy na krku a vínem v ruce...