Hráči jsou na zdražení her připraveni, říkají Take 2
Obhajoba.
Na konferenci Morgan Stanley Technology, Media and Telecom promluvil předseda představenstva Take 2, Strauss Zelnick.
Podle něj jsou zákazníci na zdražení her celkově připraveni, i protože něco takového nenastalo po více než deset let a několik konzolových generací (přesně to v USA je od let 2005-2006).
"Jsme přesvědčeni, že za 70 dolarů u (nextgen verze) NBA 2K21 nabízíme výjimečnou sbírku zážitků a spoustu znovuhratelnosti," uvedl.
V Take 2 jsou si prý dobře vědomi toho, že zážitek z čehokoli kazí pocit, pokud má člověk pocit, že mu byla naúčtována větší než adekvátní částka. Když třeba jdete do restaurace a máte tam báječnou večeři, pokud stála dvakrát více, než měla, asi se tam už nikdy nevrátíte.
Úkolem výrobce her podle Zelnicka je, aby lidem vždy nabídli větší hodnotu než to, kolik si za ni účtují. Aby jak zážitek, tak cena byly pro zákazníky poztiivní. To má platit i pro dodatečné útraty, jako třeba mikrotransakce či DLC.
"Jsme tady od toho, abychom aktivovali a zaujali zákazníky. Až teprve když tak učiníme, následuje monetizace," vysvětlil šéf Take 2 jejich strategii. Faktem nicmémě je, že většina her stále stojí starou cenovku, ale to je často tím, že jsou mezigenerační, nikoli exkluzivně pro novou generaci konzolí, nebo že většina z těch opravdu velkých byla odložena kvůli koronaviru.