Hra si nastavuje svou cenu podle počasí
Zvláštní nápad.
Upoutat na sebe pozornost na přesyceném trhu je čím dál obtížnější. Proto přišel tvůrce neznámé hry A Good Snowman Is Hard To Build s nevšedním marketingovým nápadem.
Její cena se automaticky určuje podle toho, jaké je venku aktuální počasí. A to nikoli ve stylu, jestli je zrovna hezky či ošklivo - což by dávalo větší smysl, protože to reálně ovlivňuje nákupní apetit (a proto také od jara do podzimu tolik nových her nevychází, když je dlouho světlo a lidé jsou raději venku) - nýbrž jen dle teploty.
Když v Londýně mají zrovna 8 stupňů Celsia, stojí hra 8 dolarů. Pokud přijde studená fronta a ukazatel teploměru klesne na 4 stupně, odrazí se to na ceně hry snížené jen na 4 dolary.
Není však jasné, co by se stalo, pokud by se ještě v konání této akce do 10. března přes den vrátily mrazy, jestli by byla úplně zdarma či by tvůrce všem hráčům platil...?
Možná by to ale nebylo na škodu vzhledem k prostinkému námětu této logické hříčky o stavění sněhuláka monstrem. Na Steamu podobné skopičiny neprošly, tam je cena stále fixována na 10 eur.