Hra od tvůrce BioShocku se prý zasekla ve vývojovém pekle
Svědectví, jaký je Ken Levine.
Bývá to tak docela časté a nikdo se tomu extra nediví. Největší géniové, nejen mezi kreativci ve vývoji her, nejsou moc týmovými hráči, neumí jednat s lidmi a bývá s nimi těžké vyjít.
Všeobecně se to už dlouho ví o stvořiteli BioShocku. Pětapadesátitelý designér Ken Levine proto nechal druhý díl dělat někomu jinému v Austrálii a pak ho Take 2 raději "odstavili" do jiného studia na separátní projekt s jeho nejbližšími, ať nedělá znovu zlou krev uvnitř větší firmy (a BioShock 4 připravují úplně jinde v Cloud Chamber). Vydavatel to toleroval, protože věděl, že tyto útrapy pak ve výsledku přinesou něco výjimečného, za co budou chváleni.
Dnes se objevilo další obdobné svědectví, které se týká studia Ghost Story Games, které má kutit nějaký originální, ještě neohlášený projekt s vysokou znovuhratelností a novým uchopením příběhu.
Bloomberg reportuje, že se ocitl v tzv. vývojovém pekle.
Původně prý tato hra, která se přirovnávala k umění, měla být hotova ve 2017, avšak neklaplo to.
Bývalí kolegové říkají, že Ken Levine je velmi složitý spolupracovník. Prý se pokoušel změnit, čemuž pomohla i menší velikost studia oproti Irrational Games.
Jeho manýry a způsob managmentu způsobily, že spousta lidí odešla, protože už z toho byla unavena. Ti zbylí nyní odhadují, že vydání je vzdáleno ještě tak dva roky.