Skip to main content

Housenkové pásy, italské vrtulníky a hrdinové z bitvy u Jutska do War Thunder

Venku aktualizace Hot Tracks.

Společnost Gaijin Entertainment oznamuje vydání velké aktualizace Hot Tracks pro svou online vojenskou akci War Thunder. Hráči dstávají nové grafické efekty pro bojová vozidla a plavidla, italský technologický strom vrtulníků, legendární bitevní lodě Von der Tann a HMS Invincible, stejně jako mnoho další vojenské techniky.

Nové housenkové pásy na obrněných vozidlech ve War Thunderu se skládají ze samostatných segmentů - článků, z nichž každý má fyzicky přesné vlastnosti. Při přejezdu hrbů a výmolů pásy skáčou na kolech. Během akcelerace a brzdění se napíná nebo prověšuje a také se po určitou dobu po zastavení vozidla pohupuje. Když do pásu narazí střela, pás se zničí přesně v místě zásahu. Pokud tank klouzá po kamenech nebo betonu nebo se prudce otáčí po asfaltu, celokovové pásy vytvářejí svazky jisker. Aktualizace aktuálně přináší nové pásy pro vybraná oblíbená bojová vozidla, zatímco ta ostatní se dočkají upgradu později.

Předchozí velká aktualizace přinesla nové efekty hoření pro letadla, tentokrát se podobné péče dočkaly pozemní i námořní zbraně. Dagor Engine, který pohání War Thunder, nyní také generuje malé krajinné objekty, například kameny, oblázky, trosky, rostliny, mech, houby, umístěné na scénu pouze pomocí GPU tak aby krajina vypadala přirozeněji. Všechna tato vylepšení grafiky by pravděpodobně bylo lepší otestovat pomocí některého z nových bojových vozidel, tj. dlouho očekávaného špičkového čínského bitevního tanku ZTZ99 nebo japonského středního tanku ST-A3 s mechanismem automatického přebíjení.

Watch on YouTube

Do hry vstupuje nový italský technologický strom vrtulníků, který začíná s trojicí strojů. Ačkoli je AB 205 A-1 pouze modifikací známého amerického vrtulníku UH-1H „Huey", jak A109 EOA-2, tak A129CBT Mangusta jsou skvělými příklady italského originálního konstruktérství. Mangusta je obzvláště zajímavá, protože to byl první bitevní vrtulník navržený i vyrobený v západní Evropě. Dnes je součástí arzenálu italské a turecké armády a byl nasazen v Afghánistánu a Iráku. Mangusta je vyzbrojena 20mm automatickým kanónem a nese dobrý arzenál jak naváděných, tak neřízených zbraní, včetně raket typu vzduch-vzduch Stinger a PTŘS Hellfire II.

Fanoušci proudových strojů také získávají několik očekávaných letounů, jako je proudový bitevník Buccaneer S.2 „Banana", palubní proudový bitevník A-7 Corsair II (jedno z prvních amerických letadel vybavené HUD) a proudová stíhačka F-84F Thunderstreak. Kuriozita: Richard Bach, autor novely „Jonathan Livingston Seagull", během své služby v Evropě pilotoval právě F-84F Thunderstreak.

Oceánské námořnictvo ve War Thunderu získalo dvě lodě, které se účastnily bitvy o Jutsko, což byla největší námořní bitva první světové války. HMS Invincible je vůbec prvním bitevním křižníkem v námořní historii. Její primární výzbroj tvoří čtyři dvojitá dvanáctipalcová (305 mm) děla, která jí umožňují účinně poškodit i bitevní lodě, zatímco rychlost stále dostačuje na pronásledování menších křižníků. HMS Invincible si zkusila obě tyto role. V bitvě u Falklandských ostrovů potopila dva německé obrněné křižníky Gneisenau a Scharnhorst, zatímco v Jutsku bojovala proti německé flotile vedle bitevních lodí a byla nakonec zničena kombinovanou palbou bitevních křižníků Lützow a Derfflinger.

Von der Tann byl první německý bitevní křižník postavený jako přímá reakce na hrozbu třídy Invincible bezprostředně před první světovou válkou. Němečtí inženýři se rozhodli zaměřit na lepší pancéřování a rychlost, přičemž trochu obětovali palebnou sílu. Bitva u Jutska prokázala, že toto rozhodnutí bylo celkem dobré: Von der Tann potopil britský bitevní křižník HMS Indefatigable, bitvu přežil a zůstal součástí císařského německého námořnictva až do konce války.

A konečně, fanoušci námořní historie také získávají japonskou bitevní loď Hjúga, vyzbrojenou dvanáctkou 356 mm děl - to je nový rekord v ráži výzbroje ve War Thunderu.

Read this next