Horizon Zero Dawn s procedurálním generováním
Jak se to projeví?
Grafický čip v PlayStation 4 se pořádně zadýchá. Vlajková zimní exkluzivita, dnes posunutá o pár dnů dříve (na 1. března) celosvětově, totiž využije pokročilý systém vlastní výroby pro ztvárnění herního světa.
V Horizon Zero Dawn (Alza.cz) bude procedurální technologie založená na GPU, která se postará o vytvoření hustě osázeného prostředí okolo vás přímo v moment, když někudy procházíte.
Programátor technologie Jaap van Muijden z holandských Guerrilla Games to prozradil WCCFTech a více o tom pohovoří na konferenci GDC.
"Dynamicky vyrenderujeme svět plný divoké zvěře, efektů, zvuků a různých hratelnostních prvků. Nebude to zdaleka jen o skalách a stromech."
Vše bude vycházet z algoritmů v editoru, kde grafici definují pravidla, co se má vedle vás kdy zobrazovat. Vykreslení lesa či změna směru cesty má být stejně jednoduchá jako přesunutí hor či přeměna pouště v tropickou bažinu.