Horizon Forbidden West s vylepšeným systémem davů a vztahy s postavami
Drobky z Game Informeru i o Slitherfang.
Šéf vyprávění příběhu Ben McCaw utrousil v posledním čísle Game Informeru pár nových informací o únorové PlayStation exkluzivitě Horizon Forbidden West, kterou už nedávno prokleply ratingové organizace, takže by nemělo dojít k žádnému odkladu.
Města ve hře prý budou působit více živoucím dojmem, pokud byste je srovnali s prvním dílem série:
"Upgradovali jsme osady ve hře vylepšeným systémem pro davy, což se projeví na lepších animacích či lepším zvuku. Vše by tak mělo působit více autenticky a realsticky."
Holandské studio Guerrilla Games se také zaměřilo na jinou oblasti hry a to postavy.
Oproti jedničce tady strávíte mnohem více času s klíčovými postavami. Vývojáři prý toto měli na mysli, aby to platilo pro celou hru. Nepůjde jen o někoho, koho potkáte při hlavním příběhu, ale také o osoby z vedlejších úkolů, které již náhle nezmizí z vašeho dosahu, až budete mít splněno.
Záměrem bylo mimojiné to, abyste měli větší pocit naléhavosti a odpovědnosti, tzn. že vaše vztahy s ostatními jsou při hraní pádným důvodem pro to, abyste se snažili zachránit zdejší svět.
V Game Informeru se hovořilo i o novém stroji jménem Slitherfang, což je taková kombinace chřestýše a kobry, který na Aloy plive jedovaté sliny.
Tato potvora vás na chvíli ochromí sonickým impulzem, že nebudete moci útočit, i dokáže seslat blesky. Prý je více nebezpečná a nepředvídatelná než jiní nepřátelé ve hře, takže se neustále musíte dynamicky pohybovat, i protože typ výpadů od Slitherfang se bude odvíjet od vašeho zdraví i zvolené taktiky. Co však nemá ráda, je led, oheň a plazma.