Homefront nejžádanější hrou od THQ
Statisíce Američanů nakopou Korejcům zadek.
Kdo má dobrý marketing při oznámení hry, ten na ní získá hodně předobjednávek. A kdo má hodně předobjednávek, může si dovolit větší reklamu a je pak vidět ve výkladních skříních obchodů nebo na hlavní stránce e-shopu, který díky tomu potenciálu hry věří. Vše spolu úzce souvisí a ví to i obrození THQ.
Futuristické FPS Homefront od tvůrců Frontlines se v tomto směru daří a to do jejího vydání zbývá ještě přes týden. Jak je to možné? 200 tisíc Američanů se už rozhodlo, že si tuto hru pořídí a třese se na to, až Korejcům provádějícím drzou invazi na jejich kontinent bude moci nakopat zadky.
Viceprezident THQ Danny Bilson dnes prozradil Eurogameru, že Homefront je nejvíce předobjednávanou hrou v historii tohoto vydavatele. Není tedy divu, že plánují pokračování.
THQ tak mají nyní víceméně zaručen odbyt zhruba půl milionu kusů, pokud k tomu přičtou prodeje v prvních týdnech po vydání, digitální distribuci a hlavně čísla z ostatních kontinentů. Narozdíl od "bez-závazkových" českých obchodů totiž v USA fungují předobjednávky tak, že zákazník za hru buď zaplatí v předstihu, či musí zadat číslo kreditní karty, nebo se mu provede blokace, což rušit je trochu složitější (než jen nepřevzít balík).
U nás Homefront vyjde v české verzi od Comgadu 18. března (Xzone) - naše dojmy z jeho rozehrání jste si mohli přečíst v lednu, recenzi připravujeme.