Hlubší detaily o Velvetist: The City of Machine Guns. Plánuje se český dabing
+ další dvě videa, o tvůrcích a GDS prototypu.
Když jsme tu nedávno představili novou českou hru inspirovanou prvním dílem Mafia, vyvolalo to solidní zájem. Nyní nám autoři poslali press-kit s dalšími detaily a dvěma krátkými ukázkami.
Pozitivní ohlasy jistě sklidí za to, že hra bude obsahovat český dabing.
Jestli Velvetist: The City of Machnes Guns skutečně někdy vyjde, to záleží hlavně na tom, zda se na konferenci GDS či po ní podaří sehnat peníze na dokončení. Vývoj zatím dva nadšenci financují ze své kapsy - jeden z nich na hře dělá na plný úvazek od června, ten druhý (grafik Franz Bayer) společně s tím studuje.
"Možností máme hodně, například Patreon, crowdfunding, grant od Epicu pro hry na Unreal enginu. Ale zatím jsme to tolik neřešili, soustředíme se na prototyp pro GDS. Zkušenosti s vydáním na Steamu už máme díky naší minulé hře The Naked Game, byť se ji bez propagace prodalo jen pár stovek kusů a tehdy jsme byli amatéři. Jinak jsme byli nominováni na nejlepší příběh v rámci České hry roku 2017," řekl nám Tom Barsweik ze studia SiCzech Arts, mající na starosti logiku a scénář.
"VELVETIST je akční open world adventura z pohledu třetí osoby. Děj je zasazen do starého evropského města, které je pod mocenským vlivem Sovětského svazu. Samotná hra se pak odehrává v širším období druhé poloviny 20. století. Hlavní inspirací pro město je Praha, ovšem nalezneme zde řadu prvků i z jiných měst. Hra je rozdělena do navazujících, lineárních misí, které vypráví příběh hlavního hrdiny.
Příběh sleduje hlavního hrdinu jménem Luka Vollek a jeho parťáka Richarda. Luka proplouvá životem v sověty okupovaném přístavním městě. To poskytuje řadu možností jak pro drobné šmelináře, tak pro organizované skupiny. Silná socialistická propaganda udržuje město v chodu, ale pod pokličkou vynucené spořádanosti se něco děje...
Luka se dostane do konfliktu se zákonem a poznává moc řídících orgánů. Stává se nepohodlným a brzy poznává i odvrácenou stranu společnosti (disent a underground). Časem se stále více noří do tvrdšího undergroundu, pašuje zbraně a sabotuje systém. Spolupracuje i s extrémistickými odbojáři a každým dnem čeká na revoluci. Revoluce je však sametová a nic není tak, jak si myslel...divoký kapitalismus přichází.
Hra se skládá z ježdění po městě, střílení, řešení jednoduchých puzzlů, hledání objektivů, následování, pronásledování, ujíždění, utíkání, nošení beden, konverzací a poznávání nových lidí. Mise jsou složeny z těchto vlastností, ale přitom každá má svůj vlastní kolorit a hráč se nebude nikdy nudit. Akce se střídá s oddechem, objevováním světa a vyprávěním příběhu.
Na hře se také podílí několik dabérů a herců a překladatelů. Hlavního hrdinu dabuje český slamer Anatol Svahilec, jeho parťáka dabuje herec Miki Křen (Samotáři) a sličnou servírku Mílu dabuje svým něžným slovenským hlasem zpěvačka Marina Laduda. Překlad obstarává Martin Váňa.
Vývojáři dokončují vývoj prototypu hry, který obsahuje jednu misi (jménem "Jdem na jedno"), v níž hráč okusí, jakou vizi vývojáři pro hru mají. Zahrání prototypu by mělo trvat cca 20 min, obsahuje mj. ježdění po městě, přestřelky a několik filmečků. Prototyp bude poprvé k zahrání na GDS2019, později bude vydán veřejně."