Hlavní designér Cyberpunk 2077 se při ohlédnutí málem rozbrečel
Stream plný emocí o obtížnosti vývoje a uštědřené lekci.
Nebyl to nějaký předem plánovaný kalkul, jak světu ukázat lidštější tvář a odlišnost CD Projektu Red od všech hamižných korporací, jak se dosud prezentoval s DLC, lootboxy či mikrotransakcemi.
Hlavní designér úkolů ze Cyberpunk 2077 (a předtím také v Zaklínači 3 či datadisku) se prostě jen upřímně rozpovídal, až se podle hlasu málem rozbrečel, protože ho velmi mrzelo, jak to nakonec celé dopadlo. Na Redditu to pak vyvolalo spoustu ohlasů.
Pawel Sasko přiznal, že jejich cíle s touto novou značkou byly super ambiciózní a že se snažili čerpat z dřívějších zkušeností:
"Nemám pocit, že vy coby hráči či recenzenti dokážete naplno pochopit, jak složité bylo tuto hru vyvinout. Avšak nestěžuji si, že byste nás snad měli více chválit, jelikož máte právo požadovat plně funkční a dobře udělanou hru."
Vývojář v mnohahodinovém streamu, kdy celou hrou pomalu procházel a komentoval ji, pouze chtěl říct, že se snažili ze všech sil, ale její tvorba byla strašně obtížná a ještě do toho ty přehnané ambice, které musely být trochu ořezány.
Prý něco ze svých záměrů ukázali už ve vypuštěných patchích a dobře si uvědomují, že ještě mají na čem pracovat, aby Cyberpunk 2077 dále vylepšili.
Tento projekt byl prý pro polské studio velkou lekcí, provedli ve struktuře firmy plno změn. Doufají, že se dostatečně poučili ze všech událostí, co nastaly, nikdy na ně nezapomenou a mělo by se to projevit v budoucnu.
O vrácení peněz poprosilo asi 180 tisíc lidí a odbytu stále škodí vyřazení z nabídky na PlayStation Store.