Hitman 3 zmenší velikost celé trilogie
Odstraní se duplicity.
Jak známo, dánští IO Interactive vnímají Hitmana spíš jako jednotnou platformu než jako separátní hry. Proto také s každým dílem dostanete i všechny levely z těch předešlých.
Obavy komunity nicméně panovaly okolo velikosti takového balíčku, i kvůli nikoli nekonečné kapacitě SSD v nových konzolích. Nenabotná to celé až příliš, když Hitman 2 měl asi 150 GB?
Může však být v klidu, protože vývojáři se postarali o to, aby nešlo o zásadní problém. Uvedl to jeden z nich coby verifikovaný člen na ResetEra:
"Budete rádi, že se nám povedlo výrazně změnit velikost celé trilogie. Všechny tři díly Hitmana s veškerým obsahem tak nezaberou více než 100 GB."
Vděčit za to máte lepší správě dat, struktury souborů a odstranění některých zbytečných duplicitních dat. Krom toho se používají novější a lepší metody pro kompresi textur.
Staré díly série tím nemají trpět: IO se totiž podařilo též upgradovat jejich engine, což znamená, že i Hitman 1 a Hitman 2 dostanou efekty jako screen-space reflections (a někdy později po vydání také raytracing), tedy uvidíte v nich lepší povrchy.