Hitman 3 s optimalizacemi pro Intel
Ohlášena spolupráce + co raytracing?
IO Interactive nežijí pouze tou před pár dny oznámenou bondovkou.
Momentálně pilně dokončují Hitmana 3 a v tom jim pomáhá Intel.
Výrobce procesorů dle čerstvé zprávy píchne dánskému studiu s tím, aby PC verze měla co nejlepší výkon a optimalizace.
Týkat se to bude nejen vydání hry v lednu, ale i pozdějších aktualizací, vychytávek či vylepšení během roku 2021, aby majitelé high-endových počítačů či vícejádrových procesorů dostali lepší zážitek.
Jako příklad přínosů pro hratelnost uvedli, že kdo má osmijádrové CPU, uvidí v Dubaji větší davy lidí nebo ho čeká větší destrukce v Dartmooru.
Hra také bude podporovat VRS (variabilní rate shading), což je technika, která tvůrcům umožní upřednostnit zdroje GPU, kdy mají největší dopad. Naopak raytracing bude implementován až později po vydání, někdy v průběhu příštího roku.
Hitman také tento měsíc oslaví své už 20. narozeniny, což se počítá od vypuštění prvního dílu Codename 47, prý jedna z technologicky nejpokročilejších her své doby. Pokud si na ní pamatujete, můžete sdílet své vzpomínky přes #Hitman20Years