Hitman 3 největší premiérou v sérii
+ infografika.
Kout železo, dokud je žhavé. Tímto příslovem se tento týden řídí IO Interactive a nelze se jim vůbec divit.
Po video-přehlídce nasbíraných ocenění ze včera jsme to samé dostali ještě ve statické podobě:
Za pozornost stojí však něco jiného, co dánské studio zveřejnilo na svém Twitteru.
A to že Hitman 3 je "největší digitální premiérou v historii celé série o nájemném vrahovi".
Nic překvapivého, pomyslíte si, vzhledem k nynějším lockdownům prostě většina lidí raději nakupují digitálně než krabicově, i to přesně kopíruje trendy v branži před koronavirem. Nemluvě o rekordním počtu platforem, pro něž hra vyšla, což určitě pomohlo též.
Tento přívlastek ke chlubení byl dodán PR oddělením ze dvou možných důvodů. Buď kvůli tomu, že data o skutečném odbytu krabicovek zatím nebyly k dispozici (distribuční partneři z celého světa je teprve musí zkompilovat a odeslat), ostatně vyšla teprve před dvěma dny.
Nebo, horší varianta, mohl být novodobý Hitman 1 či Hitman 2 teoreticky v den vydání lépe prodávaný v minulých letech krabicově, než kolik měla předobjednávek trojka, tudíž tam musela být přidána ta vsuvka o digitálu.
Jasno by mělo být začátkem příštího týdne, až se objeví například data od GfK o krabicovkách ve Velké Británii a srovnání s předchůdci v sérii.