Skip to main content

Historik a influencer navštívili skutečnou bitevní loď jak z World of Warships

Vyplujte s ním do hry i díky kódu na 25 eur.

World of Warships přináší unikátní pohled do útrob lodi, která za 2. světové války brázdila moře ve službách Jejího Veličenstva. A nejde o jen tak obyčejné dokumentární video. Křižníkem a jeho zbraněmi, vybavením i životem na palubě společně provází uznávaný historik Eduard Stehlík a známý youtuber, streamer a spisovatel Radek Starý (@sterakdary). Zdá se to být zvláštní kombinace? Pak věřte, že pánové si skvěle rozuměli. A dokonce si spolu i zahráli.

Je to online hra pro velké množství hráčů, oblíbená pro své epické námořní bitvy a historickou přesnost plavidel. A právě na jedno z nich se soustředí i nejnovější projekt Wargamingu, vydavatele hry World of Warships. Historik Eduard Stehlík s hráčem Radkem Starým se vypravili do Londýna a natočili společně unikátní prohlídku lehkým křižníkem HMS Belfast. Uvidíte děla, obranné systémy, strojovnu i kuchyně a veškeré zázemí. Dozvíte se nejen jak se na lodi bojovalo, ale jak se na ní i žilo.

Každý, koho by hra zaujala, si ji může zdarma stáhnout a hned změřit síly s ostatními hráči. S kódem STERAKDARY navíc každý nový hráč získá i balíček herní výbavy v hodnotě 25 Eur zdarma.

Cílem projektu je především oslovit nadšence do historie a ukázat, že i počítačová hra jim může přinést obohacení a nový způsob, jak rozvíjet jejich hobby. Všechna plavidla včetně HMS Belfast jsou vymodelovaná přesně podle skutečnosti do nejmenšího detailu. Pro současné hráče jde zase o nevšední počin rozšiřující jejich zážitek ze hry.

"Víme, že celá řada našich fanoušků nejsou teenageři, ale starší ročníky se zájmem o historii. Je to přirozený důsledek toho, že hra samotná není žádná zběsilá střílečka, ale rozvážný souboj důmyslných strategií. Proto jsme chtěli kampaň, která osloví milovníky historie a vojenství a přivede je k naší hře,” říká Tereza Soukupová, Influencer Marketing Manager EU.

Za kampaní stojí agentura WOO, která se postarala o ideu, výběr influencerů i o produkci. “Naše specializace je influencer marketing, ale baví nás právě projekty, u kterých má influencer komunikace přesah do dalších oblastí digitálu. Ze zkušenosti taky víme, že takhle integrovaná komunikace funguje nejlépe," doplňuje Martin Fryč, Opportunity Manager ve WOO.

Read this next