Hideo Kojimovi se nelíbí název Directors Cut
Pojmenoval by re-edici Death Stranding jinak.
Někdo v Sony se rozhodl, že budou všechny remastery či vylepšené verze starších PS4 exkluzivit pro PS5 shodně nazývat Directors Cut, viz třeba Ghost of Tsushima.
Legendárnímu japonskému designérovi a mozku hry se to příliš nezamlouvá, avšak nic s tím neudělá, na to je i on moc malým pánem.
Koncem minulého týdne přiblížená re-edice Death Stranding by se podle Hideo Kojimy měla raději jmenovat odlišně. Vysvětlil proč:
"Directors Cut u filmů bývá dodatečně sestříhaná či zkrácená verze něčeho, co předtím režisér neměl práva nebo čas sestřihat tak, jak by rád chtěl. Oproti tomu u této hry nebylo nic vystřiženo pryč, nýbrž naopak byl dodatečně vyroben další obsah, který je přiložen. Proto se to mi tento název moc nelíbí".
Z určitého pohledu může být trochu smutné, že ani hlavní autor hry nedisponuje svobodou pojmenovat si vše podle svého. Na druhou stranu, bez peněz a podpory Sony by tato hra vůbec nevznikla, takže vděk je na místě, a ona jako vydavatel určitě ví nejlépe, jaký podtitul se marketingově hodí a pomůže odbytu.
Celé to přichází krátce poté, co se spekulovalo o údajných námluvách Kojimy s Microsoftem ohledně jeho příští epizodické hororové hry z cloudu.