Skip to main content

Hideo Kojima říká, že má u Sony obrovskou volnost

Pracuje na otevřené hře s dramatickým příběhem.

Hideo Kojima byl společně s režisérem Guillermem del Torem na DICE Summit v Las Vegas. Proč tato dvojice? Původně spolupracovali na již zrušeném Silent Hills pro Konami.

Hideo Kojima moc nemohl mluvit o svém působení v Konami, ale mohl mluvit trochu o nové hře, kterou vytváří pro Sony na jejich PlayStation 4.

"Cítím teď absolutní volnost. Snažím se vytvořit velkou hru s velmi malým týmem. Dělám přesně to, co chci dělat," řekl na setkání. "Nehodlám nic měnit proto, aby se hra prodávala lépe. Chci vytvořit něco, co chci sám hrát."

Zdá se, že je Hideo Kojima v Sony opravdu hodně spokojený. "Chci vytvořit něco, co vám dá hodně svobody a kreativity. Stejně jako v minulosti chci vytvořit něco, co bude mít silný dramatický příběh. To ode mě lidé očekávají a to je něco, co chci vytvořit. Bylo by jednodušší, kdybych mohl dát prioritu jedné věci nebo druhé, ale lidé ode mě očekávají obojí. Bylo by jednodušší udělat lineární hru, ale..."

"Je to riskantní, protože začínáme a bylo by asi lepší mít něco menšího, ale Sony nás podporuje a chtějí, abychom udělali velkou hru, která bude odvážná se silným příběhem, která dá hráčům hodně svobody s novými elementy. Nevím, zda je to možné, ale uvidíme."

Také se zmínil v rozhovoru, zda ho mohlo Konami vyhodit kvůli tomu, že na posledním Metal Gear Solid utratil příliš mnoho peněz a hra stála příliš mnoho peněz.

"Spousta lidí říká, že utrácím příliš peněz a vše mi dlouho trvá, ale to je nesmysl. Můj poslední projekt byl zpožděn o pět nebo šest měsíců, ale vždy jsem o čase a rozpočtu informoval. Například mi trvá udělat hru tři až čtyři roky, ale to je plán od začátku. Trvá mi to déle, protože vymýšlím vlastní teasery, plakáty a vytvářím krabice, aby se lépe prodávaly. Jsem režisér a producent, takže vím vše o produkci a rozpočtu."

Watch on YouTube

Read this next