Hideo Kojima představil Fox Engine
Bude pohánět jeho novinku.
Hideo Kojima, tvůrce série Metal Gear Solid, ukázal na prezentaci Konami nový engine, na kterém začali pracovat hned po Metal Gear Solid 4, a který bude pohánět jeho nový, dosud neoznámený projekt.
Jde skutečně o nový engine vybudovaný přímo v Kojima Productions, který bude základem všech budoucích her této vývojářské společnosti. Během prezentace Konami ukázal Kojima také živé demo z enginu, které se odehrávalo v džungli s propracovanými stíny a světlem. Prostředím se proháněl nějaký domorodec, měl tam koně a Kojima upozorňoval, že to není záznam z jeho nové hry. Pouze věc, kterou vytvořili, aby si engine pořádně otestovali.
O svém novém projektu nechtěl Hideo Kojima mluvit. Pouze se zmínil, že půjde o multiplatformový titul. Ostatně, Fox Engine, jak se jmenuje, je od počátku budován jako multiplatformový. Kompatibilní bude také s jejich Transfarring funkcí, o které jsme se zmiňovali už dnes jednou. Umožňuje ukládat pozice her mezi konzolí PS3 a PSP.