Hideo Kojima kutí dva projekty
Něco o nich málo utrousil.
Japonský časopis Famitsu vyzpovídal v souvislosti s koncem roku tamní vývojáře ohledně jejich plánů či ambicí pro 2022.
Z mnoha nasbíraných reakcí nejvíce zaujalo, co utrousil slavný Hideo Kojima, který se samozřejmě nespokojil s nedávnou re-edicí Death Stranding pro PS5.
Designér stojící za Metal Gear nyní připravuje dva projekty:
"Dělám na velkém titulu a na titulu, který je novou výzvou. Tím, jak v blízké budoucnosti zmizí hranice mezi jednotlivými typy zábavního průmyslu, rád bych, abychom nadcházející rok udělali krok vpřed vůči těmto novým výzvám souvisejícím s odlišnými médii a projevy vyjádření".
Nutno upřesnit, že Kojima nikde neslíbil, že bychom se výsledku jeho práce měli dočkat ve 2022, na rozdíl od jiných japonských autorů, kteří v interview mluvili o příštím roce.
Celé to každopádně zapadá do mozaiky s nedávným ohlášením divize pro filmy, hudbu a TV seriály.
Spekulace o jeho podílení se na příštím Silent Hill byly vyvráceny, ačkoli opakovaně se nechal slyšet, že by rád spáchal nějaký horor či epizodický obsah.