Hi-Fi Rush prý nevydělalo dostatek peněz a Microsoft nemá být spokojen se stavem Xboxu
Tvrdí to respektovaný insider.
Není to dobrý závěr týdne pro Microsoft. A tím nemyslíme fakt, že přímo z Xboxu už nelze sdílet videa přímo na Twitter, protože Elon Musk nově vyžaduje 42 tisíc dolarů za měsíční přístup k API a Microsoft to odmítá platit.
Velmi respektovaný novinář a insider Jeff Grubb, který se téměř neplete, ve svém podcastu odhalil, že ze svých zdrojů zaslechl nepříjemnou zvěst o Hi-Fi Rush.
Tedy o lednovém překvapení a xboxové konzolové exkluzivitě od Tango Gameworks, která bylo dosud spojena s veleúspěšným příběhem - jak se z ničeho nic objevila, snad všem se líbila a měla přes 2 miliony hráčů i vyšší tržby než třeba Forspoken na PS5.
Ovšem Grubb tvrdí, že Hi-Fi Rush bohužel nakonec nevydělalo dostatek peněz, kolik potřebovalo, nebo kolik mělo. Jinými slovy, hra prý nenaplnila očekávání Microsoftu.
Jenže, jak ihned poukázali mnozí hráči a analytici, úspěch takových xboxových her se přeci nedá měřit jen počtem prodaných kusů, když je ihned dostupná na Game Pass.
Důležité tady spíš je něco jiného - pokud hra rozradostnila hráče na Xboxu, pokud si kvůli ní pořídili či prodloužili předplatné k celé herní knihovně, a pokud měla všeobecně kladné přijetí, což zlepšilo prestiž Xboxu jako takového. Jestliže Microsoft chtěl prodat více kusů za plnou cenu, měl asi dát něco na (neexistující) marketing, ať se o hře dozví více lidí, když to je nová značka. Nebo udělat krabicovku či přidat do hry multiplayer?
Grubb dále prozradil, že vedení Microsoftu údajně není spokojeno se současným stavem Xboxu. Nešel více do detailů, ale prý chápou, že si to nejprve musí sami uvědomit a diagnostikovat problémy, protože na tom dost záleží.
Může to být třeba tím, jak se zachází s xboxovými exkluzivitami, kterých poslední dobou navíc moc není? Za týden vycházející "neviditelný" Redfall ve 30 snímcích za vteřinu není úplně výkladní skříní Xbox Series X (v době vydání bude ve hře bohužel jen Quality mód s 30fps, nikoli Performance režim s 60fps, jako tomu je na PC).