Skip to main content

Herní detaily z L.A. Noire

Dialogový systém jako v Mass Effect.

Březnové číslo magazínu Game Informer přineslo první detaily o hře L.A. Noire od Rockstaru, která se vedle PS3 objeví nakonec i na konzoli X360 a pravděpodobně také na PC.

L.A. Noire je detektivní akční adventura odehrávající se v roce 1947 v Los Angeles, ve městě vytvořeném s údajně historickou přesností. Ačkoliv půjde o další koncept otevřeného světa, rozhodně máme zapomenout na možnost, že bychom si v něm mohli dělat, co se nám zlíbí - jako je tomu v sérii GTA.

Ujmete se zde role detektiva jménem Cole Phelps, jenž chce vyčistit ulice od špíny, která ovšem - ve formě korupce, prorůstá i samotnou policií. S postupujícími herními hodinami se tu budete muset vypořádat se stále závažnějšími případy. Od nelegálního obchodování, přes mravnostní delikty a konče vyšetřováním vraždy.

Jako detektiv budete jednotlivé případy řešit za pomoci prohledávání místa činu, rozhovorů s NPC a vyslýchání podezřelých. Pro prvně uvedený aspekt se bude hodit bystré oko, které vám umožní všimnout si neobvyklých věcí, např. brýlí na zemi, na jejichž obrubě pak najdete vyrytou značku, jako možnou stopu. Všechny získané informace bude možné okamžitě zaznamenat do poznámkového bloku.

U rozhovorů, resp. vyslýchání, se nadějete pokrokových obličejových animací, co prý mohou změnit způsob, jakým jsou hry vytvářeny. Díky tomu a také díky nahrávce výslechu, budete muset bedlivě sledovat reakce podezřelého a odhadnout, kdy a jestli lže. K tomu vám ostatně mohou napomoci právě poznámky ve vašem notesu! K ruce navíc dostanete dialogový systém podobný Mass Effect, v němž bude na výběr ze tří základních reakcí: jemné přemlouvání, obvinění, či nátlak.

Prozatím se musíte spokojit s tímhle málem, snad ještě poznámku, že internetem jdou zprávy, že projekt L.A. Noire by mohl dorazit na trh už v září.

Read this next